Coronatreff, Norsjø Ferieland

Publisert av Adrone M.S. Olafsen den 27.07.20.

“Coronatreff”4.-6. September N 59*23’072’’ E 9*15’47.819’’/ Liagrendveien 71, 3812 Akkerhaugen

2020 har blitt et stusselig «treff-år”, og derfor forsøker vi å komme i gang med et Bobiltreff i regi av NB-region øst, på Norsjø Ferieland, Akkerhaugen

For å holde oss til reglene (1m og håndhygiene) inviterer vi max 90 biler til treffet.

Vi ønsker oss et treff med litt godt å spise, så det vil bli utlevering av en tallerkenrett pr. pers. som må hentes i resepsjon/bar både fredag og lørdag, og som vi tar med oss til bilen. Av hensyn til smittevernet/kapasitet, blir det 2 - 4 utleveringer, avhengig av påmeldingene. Mer info om det når vi vet antall deltagere. I tillegg vil det lørdag og søndag morgen mellom 0800 og 0830, bli utdeling av 3 ferske rundstykker pr. bil. Utdelingsplass blir det informert om ved ankomst. De som har matallergi, må kontakte Ragnar Tveitan om det, slik at vi kan finne alternativ mat.

Vi er så heldige at vi får besøk av bobil og utstyrsforhandlere som vil vise fram sine produkter og informere medlemmer om sine satsingsområder som vinterkonservering, vinterlagring, lakkskader og batterikapasitet, for å nevne noe. I tillegg kan treffvertene Ragnar og Svein gi praktisk informasjon, og vise hvordan de selv har montert fylleflaske for gass i gasskassa, på godkjent måte.

Utstillere:

Askjems Camping-Center, Auto S Notodden, Caravan & Bil Bø, Grenland Bobilsenter, Heistad Bil & Caravan, Nortronix-NX                                                                   + NB Region øst, som vil servere kaffe og vafler 😊

Betjente stands: fredag 15.00 – 1800 og lørdag 10.00 – 16.00.

Utstillerne vil bli plassert mellom bilene, så vi får de spredt rundt og tett på.

Vi vil forsøke å arrangere noen konkurranser, men det får bli en overraskelse, for det avhenger av antall påmeldte og smittevernet.

Innkjøring fra Kl. 12.00 fredag 4. Henvendelse for registrering i resepsjonen ved ankomst. Representant fra Norsjø vil anvise plass. De som ønsker å stå sammen, må komme sammen. De som måtte komme tidligere, må registrere seg på nytt fredag, og muligens flytte til annen plass. Fordeling av matutlevering blir fordelt fortløpende etter ankomst-rekkefølge, med armbånd i forskjellige farger.

Bindene påmelding/betaling kun via bobiltreff.no, og senest 28.8.            Påmeldingen stenger etter 90 biler. Strøm er inkludert i prisen.

Avgift for opphold pr. bil/2 pers: 2 netter og mat, kr 1120.- Bil med 1 person kr. 700.-

Spørsmål om treffet kan rettes til treffvertene: 103068 Ragnar Tveitan mob. 913 88 455,                   104974 Åge Semb mob. 970 87 353 og 101700 Svein Thøgersen mob.  905 87 446.

Feriesenteret presiserer at de som ikke overholder smittevernet kan bli bortvist.

Velkommen                                                                                                 pc/dok/bobil/4-6.9